Translate

Saturday, October 5, 2013

Simple Felt Container Basket

1, one round Felt Fabric.
 
手工教程:“毡布篮子” - maomao - 我随心动


             手工教程:“毡布篮子” - maomao - 我随心动

 Measure the diameters.

 
手工教程:“毡布篮子” - maomao - 我随心动
8 CM cut as folded wall
 
手工教程:“毡布篮子” - maomao - 我随心动

 
手工教程:“毡布篮子” - maomao - 我随心动

Punch holes for the rope

 
手工教程:“毡布篮子” - maomao - 我随心动


 
手工教程:“毡布篮子” - maomao - 我随心动

 
connect and tie.
 
手工教程:“毡布篮子” - maomao - 我随心动

No comments:

Post a Comment